عاشقان فوتبال
عاشقان فوتبال

عاشقان فوتبال

زندگی نامه ی محسن خلیلی

محسن خلیلی  



نام : محسن
نام خانوادگی : خلیلی
تاریخ تولد : 25 بهمن سال 1359
محل تولد : تهران ( منطقه نازی آباد )
باشگاه های قبلی : پاس - جوانان شریعتی - بانک ملی - سایپا
او یک خواهر و یک برادر دارد که خودش فرزند وسط خانواده است . محسن در دوران طفولیت نیز عاشق فوتبال بوده وفوتبال خودرا در زمین های خاکی نازی آباد آغاز کرد. سطح تحصیلاتش دیپلم است و مجرد است و به زودی قصد ازدواج نیز دارد .
محسن آدم پول دوستی نیست اما معتقد است پول تا جایی که باعث زندگی خوش و بدون دغدغه باشد خوب است .
محسن خلیلی در یک خانواده تماما استقلالی متولد شده است و به گفته ی خودش تنها او بوده که از دوران بچگی علاقه زیادی به پرسپولیس داشته و تمامی بازی های این تیم بزرگ را نگاه می کرده و حتی برای بازی های حساس این تیم نیز به استادیوم می رفته .
تمام کسانی که محسن را ازنزدیک دیده اند معتقدند خیلی آدم خوش اخلاق و شوخ طبعی است و معمولا خودش را برای کسی نمی گیرد و معتقد است از همین مردم است که به این محبوبیت رسیده است . محسن سقف آرزوهایش بازی در تیم های رئال مادرید و بارسلونا است .
از بین مهاجمان زمان خود از فرشاد پیوس الگو برداری می کند و خیلی ها نیز معتقدند محسن فرشاد جدید پرسپولیس است . استیل این بازیکن سبک بازی اش تکنیکش و حتی نوع زدن ضربات آخرش و از همه مهمتر شم گلزنی بالایش باعث شده خیلی ها اورا آقای گل تازه پرسپولیس بماند . حتی اگر بخواهیم خرافاتی نگاه کنیم این دو بازیکن در یک منطقه زندگی می کردند و از همان جا نیز فوتبالیست شدند و به احتمال زیاد باید منتظر پوشیدن پیراهن شماره 17 از سوی این بازیکن به یاد فرشاد آقای گل باشیم .
محسن خلیلی سابقه ی آقای گلی را نیز دارد . چند سال پیش او به همراه جواد کاظمیان در یک تیم بازی می کرد و آنجا آقای گل مسابقات شد .
شباهت بزرگ دیگر محسن خلیلی با فرشاد پیوس گلزنی به تیم استقلال است . فرشاد پیوس نیز معمولا در دربی ها و با پیراهن پرسپولیس به استقلال گل میزد . همچنین در تیم های دیگر و حتی تیم های عربی نیز سابقه باز کردن دروازه استقلال را دارد .
هیچ کس دو فصل پیش را فراموش نمی کند که محسن با زدن سه گل به استقلال قهرمانی را از اردوی آبی ها به خانه ی سایپا برد و تقدیم علی دایی کرد . دردربی شصت و سوم نیز هنگامی که آبی ها خود را برنده ی بازی فرض می کردند محسن با یک ضربه ی سر دقیق تور دروازه ی آنها را به لرزه در آورد تا ثابت شود اویک پرسپولیسی واقعی است و گربه سیاه همیشگی آبی ها است .
 

با تشکر از شما نظر بگذارید